1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo
drogą mailową. Sklep poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu
zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanej firmy kurierskiej DPD. W niektórych
przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym towarze na stronach
serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki
(za pobraniem). Przy wyborze opcji płatności (przelew) lub (płatność kartą lub przelewem
online) do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków
na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).